Yo

Ligger i min säng och är trött.. Äter en jätte saftig appelsin som jag är kär i. Får trösta mig med den i sängen när min family har konstiga regler som gör att jag are not aloude to take home friends.
Har haft en rolig dag.

Jag har åkt go kart för första gången :D hahaha
Fan vad roligt det var. Även fast alla körde om mig -.- Emran hånade mig varje gång han körde förbi och vinkade glatt och skrattade retsamt. Man såg det på minen på flera meters avstånd. Labben var antagligen så inne i racet så jag såg inte av honom haha. Och så fick folk skåda mina 180 graders sladdar gånger två i varje sväng..
En sak är säker, jag har äntligen lyckats komma ur min dåliga vana.
Jag kan vara lite stel och känna mig dum när jag gör något jag aldrig gjort förut, så jag inte släpper loss.
Men idag bestämde jag mig för att komma ihåg mig själv, och tänka att jag gör detta för min skull ju? varför ska jag tänka på att andra tycker jag suuuuger hahaha. fast jag fick höra att om man räknar per varv så var det rätt så bra iallafall för att vara nybörjare. Men om man sedan räknade ihop slutreslutatet... well, lets just not talk about it! hahah.

Nu ska jag sova :)
Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0