Ursh fy o blää...

Jag har ätit alldeles för nyttigt här på gotland -.- Anledningen har antagligen varit att pappa inte bryr sig så mycket vad han stoppar i sig (även fast han alltid varit en riktig gottegris) och Gabriella är någon form av hälsofantast... Kellogs all bran i MJÖLK till frulle har jag ätit... Jag kan inte minnas att jag ätit mat heller. Eller jo? En gång gjorde jag pasta till mig själv och igår käka vi gravad lax... Inte mycket att bli tjock av... Jag har alltså ätit två mål på 5 dagar samt frulle varje dag sedan jag kom hit (samt lite chips o godis hos angelica för två dagar sedan)... jag har varit här i 5 dagar idag. Det kan inte vara hälsosamt!
Allt detta har gjort mig väldigt sugen på donken.
Har typ lust att springa in till Emmy nu och väcka henne och sedan tvinga pappa att köra in oss -.-

Anledingen tll att jag ätit dålgit är väl givetvis inte för att vi inte har mat här.. för det har vi alltid i massor.
Jag har bara mått så dåligt både psykiskt och fysiskt av olika skäl samt förkylning så jag inte haft någon som helst matlust.
Har bara legat på mitt rum och läst new moon boken och tyckt synd om mig själv.

Så jag ser detta donkensug som att allt är bra nu :D
Jihii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0