Upp tidigt och grejer.

Jag förstår inte vad jag gör uppe fortfarande... Jag skall upp klockan halv sju imorgon och ta bussen som går kvart i åtta. Jag och Lab skall till Uddevalla och göra en sak som jag inte tänker skriva här förs än jag vet att det är okej.

Idag var jag ju som sagt på skolan.. utan framgång. Dom är så dumma att dom inte fixat ett buss kort till mig på tre veckor som jag jobbat. och ingen matersättning heller. 500 kronor har gått åt på en och en halv vecka till mat i princip. Förutom lunchen har jag bara åkt go kart och käkat en pizza också, utöver det- lunch.... Dåligt av skolan tycker jag.

Men nu skall jag kolla västtrafiks listor, för jag tycker det verkar lite skumt att det går en buss kvart i till stenungsund....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0