Trötthet.

Efter en hård dag på jobbet är det äntligen dags för att gå och sova.
- Man kan kolla runt lite på olika bloggar och kolla vad det står. "FREDAG, FIEESTA" osv. Men inte för min del. En säng och lite goa drömmar är allt jag begär efter en veckas skola/jobb.
Det bästa hade såklart varit att ha älskling här brevid mig. Men det finns inte med i bilden riktigt. Så jag skall väl slå på en bra movie istället och somna till den. - Men jag måste erkänna att jag mycket helre hade somnat till Labbens tunga andetag och hans naturliga "labbendoft" än min egen hud lotiondoft och ljudet av hobbitar från sagan om ringen -.-
Innan jag gör det ska jag dock in på blocket och kika lägenheter.
Tolka det hur ni vill.

Godnatt om vi inte hörs mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0