Today

Idag har jag vaknat runt halv ett. Det skönaste jag gjort på länge!
Men sen var det stressigt. Upp efter att ha fått sms av Lab. Duscha på tio minuter. Klä på mig. Äta frulle. Skippa bloggandet (buhu), och springa ut mot höviksnäs.
Sedan hjälpte jag Labben och Dushi att tvätta deras bil. Det är första gången jag gör det. Jag är GLAD att jag inte är en man. Jag är iallafall inte dömd till att tvätta bilar. Men det var helt klart en bra erfarenhet :)
En sak som inte var lika roligt var att polera bilen. Labben blev irriterad över att jag inte fattade hur man gjorde, men hallå - det ser ju skit enkelt ut! - Det är skit svårt!
Sedan var vi hemma hos honom, lekte med hans lilla syster och hennes kusiner då hans farbror och hans fru var där på besök. Grillade, åt .. jag kan inte förklara vad jag åt för jag vet inte vad det heter, men jag kan ju förklara det som järpar fast det smakar inte järpar...
Sedan tog vi en prommis och sedan åkte jag hem!
kort resumé av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0