Tjock.

Idag vaknade jag upp och kände att "idag är jag tjock..."
- jag är väldigt trött och uttråkad just i dessa tider, så varför inte göra det hela bättre genom att gå upp i vikt?
- Därför åt jag en baguette med kräftstjärtar till lunch... därför äter jag en chokladkaka just nu...
Och det lär väl inte bli bättre när jag kommer hem till hjärtat.. Bjuds alltid på mat eller candy där :) haha...

Anyway.
Denna dagen på praktiken har varit SEGAST hittils... -.-
jag lovar er att jag suttit och gäspat hela dagen förutom när jag skurade golvet och vek i ordning lagret samt fixade jeansen... Annars har jag suttit på en plats.
Men det är ingen som klandrar mig för. Vi allihopa gjorde typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0