Tjejer och deras bekräftelsebehov!

Idag slog det mig hur klumpiga tjejer är. Hur mycket behov dom har av att synas, och typ bevisa för sig själva att dom kan fortsätta som vanligt vilka omständigheter det än är.
Ibland leker dom att de är dumma och inte fattar att en kille har flickvän och att hon står precis brevid tex. haha.. skrattretande? :) - Det roligaste är när dom gör saker dom tror är gulligt (slår lite löst på axeln, bitch slapar i ansiktet och fnittrar lite) - saker som killen ALDRIG skulle tåla egentligen, men måste göra eftersom tjejen beter sig så korkat att det inte ens läggs ner energi på att bry sig.
Haha, skulle jag kalla honom för "jävla bög" eller slå han i ansiktet, oj oj oj... Det finns liksom inte ens i världshistorian. Men tjejer tror tydligen att det är gulligt.
Behandla med respekt så vinner du respekt.
Och det som förvånar mig mest är hur man kan va så korkad så man står och kallar en kille bög i närheten av hans flickvän? Vem tror du att du är kvinna? :D Det spelar ingen roll hur länge man känt varandra, det är ändå respektlöst, och ibland undrar jag varför killar tar det där?

Tjejer är korkade.

Det här skriver inte jag som kritik mot någon, utan det är bara mina spekulationer till vilken tjej/kille som helst.

Kommentarer
Postat av: Läk

Gör något åt saken du istället då om de ska vara så hårt du tar de.. Kött

2010-04-20 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0