Tja tja alla mina "hundratals" bloggläsare?

Idag har jag vaknat helt fel -.-
- Hostar fortfarande lite, men i guess its going över till slut, så det är bara att vänta och hålla ut!
Kollar igenom Kissies blogg -.- Yes. jag brukar nämligen göra det.. Och aa kan inte låta bli att vara avundsjuk på henne eftersom att hon är på gran canaria och jag var ju på teneriffa för inte så länge sedan... och jag är grymt avundsjuk för bilderna vid havet får mig att tänka på den resan! buhu.

Anyway.
Jag vet inte riktigt vad som händer idag, men som ni märkte igår så slarvar jag en del med bloggningen men det beror på att det är helg och bomb väder ute! Så de där fixar vi..

See yah så länge!

Kommentarer
Postat av: Dennis

jag kan trösta dig med att jag flöjer din blogg :D

2010-04-13 @ 23:22:42
URL: http://daahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0