Till dig.

Jag tar mig nu tid och skriver av mig.
Jag ska skriva till dig, och jag vet att du läser det här. Jag hoppas att du läser det här.
Det finns inga ord som beskriver hur djupt förälskad jag är i dig. Jag har blivit så där förälskad - så att det blir läskigt.
Jag har tappat kontrollen över mina känslor, och det finns ingenting som kan bota mig, ingenting som får mig att sluta tänka på dig, och absolut ingenting som säger att jag inte borde vara med dig. Om någon skulle fråga mig om det inte finns något jag inte gillar med dig så skulle jag bli arg. Jag blir arg. För jag älskar ju dig. Varför skulle någon ha hjärta att ifrågasätta det?
- Det är många som kommer läsa detta och tro att dom vet hur jag känner. Men jag kan lova dig att jag tvivlar på att det finns många som gör det.
När någon frågar mig om jag litar på dig så svarar jag självklart. Jag litar på dig. Jag vet att jag kan lita på dig, sålänge du säger till mig att det är MIG du älskar så litar jag absolut på dig, för jag skulle inte kunna älska någon så mycket som jag gör nu om jag inte lita på den personen. Ibland är jag självisk och blir arg av tanken att någon annan brud försöker flirta med dig, haha... Men det är bara dumt av mig. För när allt kommer omkring så är du min, och jag vet att det är exakt vad du skulle säga i en sån situation.
Det skulle vara dumt av mig att säga att du inte får lämna mig. För vi är två i detta förhållandet. Jag kan inte bara planera våran framtid utan att du får känna efter. Men allt jag verkligen skulle begära av dig, om något skulle gå fel mellan oss är att du aldrig glömmer mig. Att du aldrig glömmer hur otroligt mycket jag älskar dig. Jag vill att, hur det än går mellan oss i framtiden, att du alltid ska minnas mig som en person som berättade för dig varje dag hur mycket värd du är, hur mycket jag älskar dig och hur vacker du är i mina ögon. Skulle du glömma det så skulle en stor del i mitt liv vara för gäves.. Så glöm mig aldrig är du snäll. Och ge aldrig upp om oss är du snäll. Jag bara ber dig, inte tvingar dig...
Jag hoppas att dessa ord fick dig att minnas att det enda som gör mig till ett freak ibland är för att jag är så blint kär i dig.
Du gör mina dagar och har gjort det sen jag för första gången såg dig. Innan du ens visste något om mig.
Jag är din för alltid, även om du kanske har andra planer för dig själv i framtiden... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0