Svett backen.

Jag har nu kämpat mig upp för backen... Ni har hört om backen...
Min backe. Helvetes backen som går upp till vårat hus. DEN backen. Jag skall jämna den till marken en vacker dag.
Min yngsta "plast"bror har blivit tonåring på riktigt och börjat dunka högre musik än mig... vilket suger för då kan jag inte dunka min musik som är bättre, mwaha... Tycker inte om lady gaga så mycket tex... hon är väl awesome och så, men ändå.. nej.

Så nu tänkte jag äta något fast jag inte är hungrig. Har hört att man skall äta många men små rätter varje dag för att inte gå upp i vikt. Man skall alltså inte hinna bli hungrig.

Annars då?
Om 45 minutas ska jag pallra mig ner till bussen igen och åka till Labben.
Något mer ni vill veta? - nej tänkte väl det...

Och emmy, jo jag vill - men det är bara pressen att behöva bestämma sig haha!

Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0