sunshine!

Sitter här och har precis duschat :)
- Och herreguuuud vilket fint väder vi har här på Tjörn idag!! Det är helt otroligt :)

Idag fyller Sahide år så jag och Lab skall in till stenungsund och shoppa lite till henne. Jag passade på att inhandla en present till henne i stockholm när älskling sa att hon fyllde.
Nita ska också få :) en liten lotion för "små prinsessor" står det :D Underbart.
Labben ska få en orgasmatron mini hehehehe... :D hahahaha. Ni fattar senare...

Aja, nu ska jag vara hemma till klockan tre då vi åker till stenungsund på uppdrag! Så ni lär höra mer av mig här i bloggen innan dess.

Förresten!
ÄR DET NÅGON DÄR UTE SOM HAR NAVEL PIERCIN OCH HAR UPPTÄCKT ATT NI HAR MINDRE HUD EMELLAN PIERCINEN (OM NI FATTAR VAD JAG MENAR) ÄN ALLA ANDRA? JAG HAR TYP EN HALV CENTIMETER OCH ALLA JAG JÄMFÖRT MED HAR MINST EN CENTIMETER... NÅGON SOM HAR SAMMA PROBLEM SOM JAG? OCH ISÅFALL - VAD GJORDE NI ÅT DET? - TOG NI OM DET ELLER ÄR DET INGEN FARA?
HAR HÖRT ATT DET KAN VÄXA UTÅT SÅ ATT DET BLIR TVÅ FLIKAR... EUUH...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0