sommar kropp!

Det är fan i mig dags nu att komma i form.
- Jag har alltid fått beröm när det gäller min kropp. Att jag alltid varit vältränad vill säga, efter all ridning genom åren. Men sen jag blev tillsammans med Labben har jag blivit en soffpotatis haha! :D
- Det funkar INTE nu när sommaren närmar sig med språng och man snart ska trivas med sig själv on the beach.
Nu undrar ni säkert idiotiskt nog "varför behöver du vara snygg på stranden när du har pojkvän" - Det handlar inte om vad andra tycker, det handlar inte ens om vad Lab tycker (inget illa menat) men trivs inte jag med mig själv så kan ingen annan trivas med mig heller. Det är som man säger. ÄLSKAR DU INTE DIG SJÄLV, KAN DU INTE ÄLSKA NÅGON ANNAN. där fick ni.
Så frågan är bara, hur blir man så slim som möjligt?

Imorgon skall jag och Lab ut och springa...
Kan behövas.
Kommer dock sluta med att vi smäller i oss pizza istället.
-.- får INTE hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0