sköönt.

jag slipper sminka mig idag eftersom jag ändå anländer i stockholm ikväll & egentligen, vem sa att det är så jäkla viktigt med smink? Jag trivs nästan bättre utan smink en i smink nu för tiden, vilket kan bero på att jag tycker det är äckligt med kladd i ansiktet... Men nu när jag varit förkyld i ett halvår så har man ju inte den vackraste hyn iförsej..
Den största anledningen till att jag inte sminkar mig nu är för att Hannah smsade mig nyss och berättade om sina planer för oss :)
Vi skall dra och sola när jag kommer. Sköönt... Jag kommer passa på i stockholm nu, för är det något jag fan i mej behöver så är det att sola (hihi, nu är jag knappt brun iaf.. vill ju bli svart)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0