Ska bättra mig!

åååh, jag har sådan ångest för allt just nu -.-
- För det första så har jag bloggat skit kasst... Jag vet inte vad det beror på - för jag älskar att göra det. Det finns ingen mer befriande känsla än att skriva och läsa om sig själv, hihi. nej men ärligt...
- sen för det andra så lovade jag att ringa upp emmy, mamma, pappa & jag har inte ens gjort hälften. Är bara så mega stressad över ingenting (pms som i hatinlägget näst underst).
Jag ringde pappa idag, men hade glömt totalt att han var i portugal så det var ju lite jävla pinsamt.
Det är så mycket jag måste göra.

  • Betala utebliven läkartid räkning på 250 koronas. Inte mycket på de viset, men det känns ändå inget bra och jag vet inte vem jag skall vända mig till...
  • Hämta ut en vara som jag inte vill ha som ligger på 500 kr, och jag kan inte be mami om hjälp heller för hon får inte veta vad det är. Inget olagligt eller så, men det är ändå pinsamt.
  • Söka in skola, har svårt att välja. Känner mig splittrad - och jag gillar inte att bli stressad över mina viktiga val i livet.
  • söka upp en piercin studeo och kolla upp min piercing som tycks förminska huden emellan för varje dag som går. Sitter i naveln. Någon som vet något? Bör jag ta ur den? Tippsa mig...
  • Ringa Emmy. Varför jag inte gjort det? - jo för att jag inte kan bestämma mig angående skola.. vilket jag bör ringa upp och säga, men jag blir så stressad över det så hjärnan kör ihop sig. Även fast jag vet att jag antagligen kommer söka in dit. Måste prata med mamma osv. och hur ofta träffar jag henne liksom...

Så där fortsätter det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lugnt babben larsson. Känner du att du inte vill gå den skolan så är de ju lugnt. Men jag måste ansöka dit för att komma in. Vilken suger dase!

2010-04-16 @ 14:11:57
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0