Sämst uppdatering, anyway...

Hur tror ni det gick för mig att gå upp klockan sex i morse? dududddd.....
- Det gick faktiskt bra konstigt nog! :) haha... Trött som jag var, bombade jag Labben med sms, för det skulle varit så typiskt att han inte var vaken. Tjugo över smsade han att han var uppe, men att han hade duschat (han använde till och med ordet "älskling" i smset, hör och häpnad!) så jag klev motvilligt upp ur min vaaarma säng och sminkade mig för en gångs skull samt klädde mig och gick upp på övervåningen och överraskade en förvånad mamma som inte alls förstod vad jag gjorde uppe så tidig.
- När klockan ringde klockan fem i morse (jag ställer alltid klockan en timma tidigare än vad jag skall gå upp) så var jag heeeelt jäkla förvirrad! Trots att jag och Labben praktiskt taget aldrig sover tillsammans, så var jag helt övertygad om att han låg brevid mig. Och jag vart skit sur för att han inte stängde av skit larmet på hans telefon. Jag trodde alltså att mitt larm var hans larm, fast varken han eller hans telefon fanns i närheten av myggenäs ens. Ändå var jag helt övertygad av att jag tog upp Labbens mobil. Det var inte förs än jag stängt av larmet och skulle ställa om det till 06.00 som jag insåg att allt var som det "skulle" även fast jag kanske önskade att det var andra omständigheter...

Klockan halv åtta körde mamma mig till myggenäs korsväg där jag skulle hoppa på en buss som Labben skulle sitta på mot uddevalla. Men självklart så hade västtrafiks hemsida fuckat ur totalt, så bussen som skulle ansluta i stenungsund, stack raka vägen från göteborg över tjörnbron. Så Labben som hade en tid att passa i Uddevalla blev kvar i stenungsund, och jag hoppade på bussen. Jag försökte klaga på busschafören över detta men han fattade inte ett ord av vad jag sade, och jag fattade inte vad han sade heller - inte för att jag har svårt att förstå när blattar pratar svenska (ironiskt) men denna snubben kan inte umgås särskilt mycket med svenskar... Jag gav upp mitt klagande.
Labben försökte ringa västtrafik för att ge dom lite k*k men utan framgång. Så han fick ta tåget som gick mer än en halvtimma senare. Även fast den gjorde det så kom vi fram till Uddevalla samtidigt EXAKT.

Sedan gick vi till Uddevallas tingsrätt och fyllde i lite skilsmässo papper... så vi får se vem som får huset, hunden och barnen... Men med tanke på jämställdheten här i sverige så tror jag att jag vinner målet :) Är ju kvinna.
Nej, riktigt så var det inte, men vi gjorde det vi skulle.
Efteråt käkade vi thaimat. Buffé för att va exakt. Maten var helt okej god.
Vi kollade lite affärer, älskling köpte ett paraply för att det började regna och han ville inte förstöra sin frisyr... Han har blivit en liten backslick han, hehe.

Bussresa hem... Åkte till Lab, såg prinsessan och grodan...
Sedan somnade vi brevid varandra och jag antar att vi snarkade som fan... Vaknade med hash röst, tror Nita blev lite rädd när jag försökte prata med henne... Hon babblade iallafall om att jag var som "potat me sunguling" ... FINE!
Sedan gården... plinga piano... rondellen... pizza (skit god, labben inprovicerade lite med ingridienserna.) vi nämner inte var vi åt den eller HUR vi åt den.. luffigt.. hem till honom.. jag går till bussen... HEMMA.

Hemma började min piercing krångla igen.. så nu är den plåstrad och inkletad med penselinkräm.

Nu ska jag sova.
Ska upp tidigt imorgon igen -.- skall vara i stenungsund kvart i åtta!

FYYYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0