praktiken.

God morgon allesammans...
- Jag sitter här vid matbordet hemma hos mig och försöker äta lite frulle. Jag gillar inte att äta frulle, brukar få ont i magen av det... Men eftersom jag ska vara på praktiken i fem timmar och äta en gång så är det lika bra att äta frukost också.
För er som inte vet om det eller har glömt bort så praktiserar jag ju på en klädaffär i stenungsund som heter jord.

För mig är detta svin tidigt. men egentligen är ju klockan halv tio och jag gick upp vid denna tiden igår också då jag har en pojkvän som tycker han är jätte utvilad vid halv nio -.-
Aaaja, nu ska jag kolla igenom lite bloggar jag följer och så hörs vi när jag är färdig idag!

Ciao bitches :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0