ordentligt inlägg.

Jani. De senaste inläggen har varit korta och ganska svåra att förstå :)
Därför tänkte jag göra ett försök att göra ett ordentligt inlägg nu, trots att radion spelar en ganska psykad låt "drop it low girl".
Anyway.
Meningen är att jag ska plocka bort tallriken med mat och städa ordning i köket. Sedan skall jag fräscha upp mig och dra till Emmy som liksom jag har problem med att vara ensama just nu -.-
Mitt största problem är att jag hostar en gång i sekunden tror jag. Det är iallafall mitt största offentliga problem!
Så jag och Emmy kommer antalgigen försöka hitta på något hela tiden så vi inte sitter tysta och tänker.. haha, som om det kommer hända att vi är tysta? Ni som känner oss.. ni vet... :D
Vi kallas inte mean girls för nothing :D hahaha.
Anyway - inlägget var väl ändå helt okej långt? ;) och GLATT till och med!
Sen om det bara är en fasad, skiter väl ni totalt i..

Men jag ska göra jävligt klart för er att jag älskar Labben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0