Oj oj oj ...

Vad Jag hostar.... Jag har knappt sovit inatt för jag hostar som bara den, och det känns inget kul alls att vakna upp med torra läppar, täppt näsa och en hals som hostar så fort jag andas in... -.- Trodde jag skulle må bättre idag, men icke sa nicke... Allt detta pga den gången jag satt på en klippa utanför mitt hus -.- WHY !

För övrigt så har min första dag på ön varit bra :) igår alltså.
jag var först hemma hos emmy, vi chillade helt enkelt - och sedan åkte vi hem till angelica och chillade bara...
Sen var jag hemma och prata me Labben, och sen försökte jag sova.

Just nu sitter jag fortfarande i sängen och undrar vad jag håller på med.
Något säger mig att den här dagen kommer döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0