My goals.

Jag har nu några riktlinjer som KOMMER vara ett faktum innan sommaren!

  1. Jag kommer att vara så slimmad till kroppen jag bara kan.
  2. Fake brännan är ett faktum de första dagarna på stranden, så jag tror det är dags att skaffa sig ett solarium kort, för de måste ju finnas? Sola hur mycket man vill till ett visst pris??
  3. Hårförlägning! Ska ha mitt mööörka hår igen. Ohja, har lagt det i varukorgen, men jag måste hitta ett sätt att komma undan med den varan jag måste hämta ut senast den 21 april, men jag vill inte ha det längre och jag kan inte säga vad det är för det är pinsamt!

Fler saker kommer väl komma på tal, men detta ska jag komma ihåg, och checka i när jag börjat träna.
Fuck min astma, jag ska börja springa och ersätta mina måltider med naturdieter. Det är fan inte lång tid kvar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0