Morgon med ost... -.-

Ost på mackan? Hur ofta händer det att jag har OST på mackan?? Inte så ofta nej.. Bara om det är den osten som alla småbarn äter. arlas hushålls ost eller vad den nu heter -.- allt annat - blööö..
Men på polarbrödet så fungerar det väl ändå.. Förresten, är det någon som vet varför det är stora hål i vissa ostar och i andra mindre hål, och i vissa inga alls?? Jag vet att dret finns en förklaring till det, jag har bara glömt bort det...

Jag blev lite gladare när Lab ringde i morse, men nu är jag precis lika morgonhumörig som vanligt.
Mina jeans är på torkning nere i torktumlaren så för tillfället sitter jag i mjukisar! sköönt iförsej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0