Madagaskar 2

Är det någon som har fattat vart lille lejonet tog vägen från madagaskar 1? Det var ju en lejon pappa och en lejon unge?
Anyway - jag sitter och tittar på madagskar 2 just nu. Jag har en anledning att inte vara på praktiken varken idag eller imorgon, så det är inte roligt. Men på måndag är jag tillbaka fitt for fight!

Jag tänkte på det jag skrev igår. Det lät typ som jag tog en dag ledigt för att shoppa i Uddevalla . men så var verkligen inte fallet. Sanningen är den att det bara handlade om en affär på tillbakavägen medans vi väntade på bussen, och äta måste man ju göra!

Jag kom på att jag sett madagaskar 2 redan... frågan är om det är värt att se den eller om jag skall gå och duscha.. We will see.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du i Uddevalla då, eftersom du shoppade medan du väntade på bussen?

2010-04-29 @ 11:34:38
Postat av: Linnea edlund

SV:- det har du inte med att göra. är du lite smart så listar du nog ut det själv om du verkligen LÄSER vad jag gjorde.

2010-04-30 @ 07:17:30
URL: http://linnets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0