Labben the writer.

Bara så ni vet så var det labben som skrev inlägget under för han tyckte jag lipade?
- Jag får skäll ganska ofta - inte bara av honom att jag ser ut som att någon har sårat mig totalt. Jag brukar se ledsen ut typ, sjukligt frånvarande. Men det är bara en uppsyn jag har när jag funderar över något. Ibland älskar jag att hänga med i diskutioner, men ibland är jag inne i mitt eget huvud (vilket är anledningen till att jag skaffade blogg. Min blogg fungerar ungefär som svaren till mina tankegångar) och då ser jag ledsen ut, även om jag tänker på något glatt! En annan anledning till att jag kan flyga iväg med tankarna är när jag inte riktigt förstår vad diskutionen handlar om, som när man använder för svåra ord, diskuterar något man inte är så intresserad av så man måste låtsas vara intresserad, eller när någon pratar två språk.. Då måste man verkligen ha huvudet på skaft för att fatta sammanhangen. Men jag är ändå grym på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0