Killar borde sitta ner när dom kissar!

Jag börjar bli riktigt TRÖTT på detta -.-
VARJE gång, jag menar varje gång jag ska gå på toa så kan man inte sätta sig ner förs än man typ har torkat av toalett ringen med både vatten tvål, handsprit och så vidare, för ni killar fattar ALDRIG.
Om ni ny prångt skall stå upp när ni kissar för att det känns mer manligt, så kan ni väl förfan fälla upp ringen också??? - Eller åt minstone torka av när ni pissar utanför?! Ärligt talat, hur fräscht tror ni det är när man väl råkar sätta sig i erat piss för att man faktiskt inte borde förvänta sig att det ska finnas där?? Vi tjejer skall egentligen inte behöva kolla efter när vi sätter oss på toastolen. Det är inget min fält, det är en jäkla toalett sits :S Men lik förbannat så får man tji om man råkar missa att kolla efter.
Det spelar ingen roll vart man är. Hemma, hos en kompis, på jobbet, i skolan - DET FINNS ÖVERALLT. Fucking kisset tar över :S
SITT NER eller FÄLL UPP RINGEN eller TORKA EFTER ER.
Ni torkar ju iförsej inte ens lillsnorren, så vad ska man förvänta sig av er?...
suck -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0