jävla natt..

inatt har jag sovit skit konstigt!
- Först och främst så har jag drömt om massa riktigt sjuka saker. Alltså drömmen var ungefär som alice i underlandet fast i min dröm färdades jag längst ett land som blev kallare och kallare ju längre upp man kom och om man klarade kylan så kom man till ett tropiskt paradis.
Mitt i den här drömmen får jag ont i magen (på riktigt) men jag är för trött för att vakna av det så jag ligger och halvsover med magont! Har ni gjort det någon gång ? -.- 
Så eftersom att jag bara halvsov största delen av natten så kändes den så lång! Jag trodde att min klocka inte hade ringt. Men när jag kollade på klockan så var den halv fem -.-
Så nu har jag huvudvärk istället för magont eftersom jag sovit så dåligt!
Ska snart rusa iväg till praktiken.

Just det, en till sak som sög när jag väl vaknade...
Skulle duscha, och ni vet ju hur illa jag tycker om att duscha på morgonen?
- FANNS INGE VARMVATTEN -.- Men var tvungen att duscha så vad gör man...

Hur har din morgon varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0