jag älskar...

När Labben tar sina tupplurar under dagen, så brukar jag passa på att lägga mig bakom honom när det finns tillfälle och låtsas sova, haha. Jag älskar att det blir ett sådant perfekt utrymme vid hans nacke där man kan placera ansiktet och känna doften av min största kärlek rakt in i hjärtat :)
Jag älskar att man kan ligga och studera hans rygg i timmar utan att bli störd. Jag älskar den. Jag älskar att du blir helt otroligt varm när du sover, så om man fryser så är det bara att stoppa in armen under din tröja så är det som att ligga under ett helt dun täcke, och om man bara trycker sig lite närmre så är man varm på nolltid.
Det bästa är att när du vaknar är du så förvirrad. Håret står åt alla holl, du har märken efter lakanet på dina kinder och du vinglar fram. Det är jätte gulligt!
Men hur det än ligger till, så finns det inget som slår att spendera en natt med dig, och jag kommer fortsätta tjata för det kommer aldrig bli uttjatat. Jag fattar inte hur folk kan göra såhär mot mig. Jag skulle varit så mycket lyckligare på dagarna om jag vaknade brevid den jag älskar någon gång ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0