Jacuzzi...

Tjollahopp.
- Sitter i min säng med labbens tjocktröja (eller är det dundas?) och luktar klår. Jag har nämligen badat jacuzzi, och när man stiger upp ur jacuzzin så blir det kallt, så man vill inte ställa sig i duschen direkt. Så istället satte jag mig i mammas knä och lät klåren torka in -.- nu är ju klockan så mycket så man inte direkt ställer sig i duschen. Gört imorgon istället.
I jacuzzin hittade gustaf på ett nytt namn till mig. "spindelbenskvinnan" - Jag frågade givetvis varför. "för att du har ben med vassa hårstrån." haha, tack.. Jag må ha slarvat lite, men hur ofta visar jag benen just nu egentligen? Äckelröv kallt och jag sover aldrig med Labben plus att jag inte direkt springer runt naken hemma hos honom.

Praktiken var nice. Börjar trivas riktigt riktigt grym bra där faktiskt.

Imorgon vet jag dock inte om jag ska ta mig besvär och åka till skärhamn och hämta ett busskort istället, för mitt gick ut idag. Ta ledigt från praktiken. Det skulle antagligen gå bra. Men det känns så ovärt... Men vad ska jag göra? mitt busskort förutom det som gäller på Tjörn har gått ut, så jag måste dit.

Skit samma, tänker ut det imorgon.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0