It´s not a big thing.

Im a big big girl in a big big world... Hah, det slog mig just hur länge sedan det var jag hörde den låten... Såg en film just som fick mig att tänka på vilka svin de flesta killar är. Och hur lite jag tror om mig själv som tjej, och hur lite jag tror om killar och deras förmåga att älska. Det är samhället som säger att killar är monster och tjejer är offer, och så rättar sig alla efter det. Ska det verkligen vara så?

Haha, jag och hannah låg och spekulerade i det här med att alla tjejer är undermedvetet bisexuella.
Hannah: - Det skulle inte förvåna mig om hela jordens befolkning, killar som tjejer är lagda åt båda hållen...
Jag: - Precis, det är bara så självklart att det är tjej och kille, och därför har man automatiskt rättat sig efter det och de flesta känner aldrig efter. (de enda som syns mest, som har kommit ut är ju bögar.. För dom är helt lagda åt andra hållet och har inget val.)

Nu tycker ni att vi är skit konstiga som säger så, men jag har tro på det.
För jag tror stenhårt på att alla tjejer är undermedvetet bisexuella. Liksom visst - det är inte direkt så jag börjar skaka av upphetsning när jag ser en tjej naken - det är ingen deal alls liksom, men jag har ju - precis som alla andra, aldrig riktigt tänkt på det förut? - Jag har kysst många av mina tjejkompisar, haha! (Hannah var min första kyss) - Och det har verkligen inte varit upphetsande eller speciellt spännande - men det är ju för att dom är mina kompisar? 
- Förstår ni hur jag tänker? Alla bögar tänder ju inte på ALLA killar dom ser tex? Alla vi andra människor tänder ju inte på alla killar/tjejer vi ser? 
Vi människor är så trångsynta och väljer att följa ett sånt mönster i livet hela tiden. Tänk om alla var lagda åt båda hållen! Tänk vilket rikt sexliv man skulle haft då! 

Bara för att jag skriver detta inlägget menar inte jag att jag tänder på tjejer -.- Menar mer att jag inte har svårt att tro att jag skulle kunna vara bisexuell om jag verkligen undersökte saken ;) hahaha. 

Nog om detta.
Ska försöka sova nu :)
CIAO! 

Kommentarer
Postat av: hannah

håller med!

2010-04-23 @ 11:29:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0