In your face, bitch... hihi!

Today has been a goodie good day after all :)
Det började dåligt som sagt , men lets not talk about that.
- Det började väl som vanligt. Kliver upp, ser misshandlad ut i facet pga allergi mot något (redan där började dagen skita sig)... Äta chibata till frulle. Dunda ringer, vill spela in, något med datorn pajar (ska man tro på det??) jag får skjuts av mami till Labben och där börjar det äntligen hända något.
Först jävlas han så min redan pissiga dag känns ännu värre, men sen när jag insåg att jag har tappat min humor i sängen innan jag gick upp i morse så ryckte jag upp mig och var glad :) Vi hade kul. Började skriva på en låt. HOPPAS DET BLIR AV DEN HÄR GÅNGEN OCKSÅ. För det kan nog bli ganska kul :)
Skulle ta bussen hem. 22.10.. den bussen kom aldrig för det var söndag kom jag underfund med senare. Så en "skön" powerwalk har jag tagit hem och kom hem för 20 minutas sen. Tums up!
Jag har också kommit fram till att jag inte vill åka till turkiet eller egypten med Labben för han planerar att gifta bort mig för 100 kameler, men om de inte skulle få plats på planet så räckte det med 23 kameler (varför just 23?!)
Aja, ha en skön natt :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0