Home @ tjörn again...

Nu är jag mycket riktigt hemma på tjörn igen.
Efter en helsikes tågresa och bilresa (plus ett stopp vid donken, hehe) så sitter jag nu nersjunken i sängen...
Jag är trött som ett as så när jag har skrivit här så ska jag defenitivt sova -.- Bara det att jag måste skriva av mig som vanligt!

Idag har jag ju varit med Hannah (har ju faktiskt varit i stockholm hela dagen trots att jag nu är hemma viket känns lite skumt) och Julia :) Vi har gått på stan, och käkat sushi! 9 bitar! DE NI! haha :)

Men eftersom att jag är hemma igen nu och livet går tillbaka till vardag så kommer jag blogga vanligare. Dvs, lite oftare, och med inläggen jag annars lägger in i kategorierna "mina tankar" , "hedersförtryck" och restbilderna från teneriffa resan som kommer hamna under "teneriffa2010"...

Så en mer analyserande Linnea är på G! Its on ;)

Puss!
Så här trött är jag btw....


GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0