Hola!

Jag hade den skummaste drömmen inatt!
 - Jag var livrädd i drömmen också. Det började med.. hmm.. jag kommer inte ihåg men jag var med Jacqline och Emmy. Vi var i en jätte läbbig ruckel. Det var någon brud som jag tror var jackie ferm eller något som var helt blodig i facet och jagade oss med en yxa. Emmy fick för sig att hon var tvungen att springa upp till den varmaste punkten i huset för det skulle förstöra jackie. Men det konstiga var att det var "hjärnan" hon skulle springa upp till. Jacqline tog den andra vägen som ledde upp till taket. Jag sprang först efter Emmy. Men jackie kom efter oss. Så jag slängde ett paket cigg på henne som gjorde att hon sprang efter Jacqline istället. Jag tyckte lite synd om jacwqline som fick fighta jackie själv, så jag sprang efter jacqline. Emmy var ju ändå ganska säker där hon var uppe i "hjärnan"...
Men när jag kom upp till taket så satt jacqline och grät i telefonen och berättade vad som försigick. Jackie var borta. Jag och Jacqline började leta efter en utväg och hittade en uppfart till en asfalterad väg som ledde ut i skogen. Jag insåg att det var enda vägen att överleva, så vi började springa och springa och springa... Det sjuka var att i mitt verkliga tillstånd låg jag och vickade fram och tillbaka på axlarna när jag sprang för att komma fram snabbare. Jag grät för vi hade lämnat kvar Emmy men vi hade inget val. Helt plötsligt hör jag emmys röst "VÄNT PÅ MI". haha, efter ett tag när vi insåg att jackie ferm inte var efter oss längre så började vi gå.. Vi kom fram till Ida Karlssons hus. och både Ida och Bella Blom var där. Sen helt plötsligt så stack jag till Landskrona. Fast Landskrona hade förvandlats till ett förfallet krigsläger typ... Jag träffade på massa som jag träffat där förra gången jag var där när marco bodde där, men alla hade förvandlats till Hallickar... Dom hade massa prostituerade tjejer som domville att jag skulle köpa. Jag insåg att det var antingen att börja jobba för dom och må lika dåligt som tjejerna, eller köpa en. Så jag köpte en :) haha.
Fast vi pratade bara. Det sjuka var att det visa sig att den ena hallicken som finns på riktigt fast då är han inte hallick i landskrona, var släkt med Labben. Och jag blev jätte rädd för att han skulle få reda på att jag köpt en prostituerad tjej!  hahaha. Även fast vi inte gjorde något... Suck.
Sen vakna jag :)
Stackars prostituerade tjej i Landskrona..

Måste käka upp min yoggi och sen springa ner till bussen :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0