Hola

My name is earl...
Jag hatar att vakna klockan nio av att man behöver springa på toa. Det förstör allt. Man börjar liksom med att försöka bortse från det, försöka sova ändå - för man drömmer en sån otroligt spännande dröm. Men när det inte fungerar är det bara att springa upp. Men självklart så krånglar morgonrocken så det tar hundra år att få på sig den, och bara då vaknar man till liksom. Sen när man väl ligger i sängen igen så ligger man bara där och börjar tänka istället för drömma, och det är inte lika kul att tänka för tankarna kan man styra...

Jag är helt lost in space just nu, jag vet varken ut eller in. Ska jag gå upp eller inte?
Men till VAD går jag upp liksom... Labben är och spelar fotboll i smögen, och jag tror att jag och min bror är ensama i huset. Undra var mamma är.

Vad ska jag äta till frulle då?
Är skit sugen på de där sockriga flingorna med tigern på. Men det har vi ju självklart inte i nyttiga familjen 1.

Lets see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0