Hatinlägg...

Och det är inte om vad som helst heller.
Jag skall här med skriva ett hat inlägg om det som kallas PMS.
Vad fan e pms egenltigen? Det harjag alltid undrat. Jag har ingen aning om vad det står för, det ända jag har fattat är att man blir ett svin och att man får lingonweek strax där efter -.-
- Fram tills nu har jag alltid tyckt att folk har överdrivit. Använt pms som en undanflykt till att bete sig som bitchar.. men OJ OJ OJ tjii fick jag.

Här är en lista på allt jag HATAT idag:

  • praktiken
  • att äta - man blir bara fet..
  • min kropp.
  • min äckliga förkylning.
  • den irriterande busschafören som inte är irriterande på något speciellt vis.
  • min egna röst
  • cheerleaders.
  • min telefon
  • hela mig
  • mamma
  • pappa

Och massor av massor av fler saker.
UTBROTTET var på G tre minuter innan bussen kom för att ta mig hem och det var otroligt att jag klarade av att hålla mig.

Jag måste medge att det inte alltid kan va lätt att vara en tjejs pojkvän.
Jag menar, jag hade slaktat mig för lääänge sedan... Labben tacklar mig , ganska bra, förutom att han inte tycker det verkar hälsosamt att ha mig hemma när jag har pms :) Kan förstå honom, men det handlar egentligen om att inte bryta ut det.
Tål inte skämt.
tål inte kritik.
vill bara ligga under ett täcke och glo på film och höra hur underbar jag är från min pojkvän, men när detta inte sker och när man får höra dryga skämt som jag annars brukar garva åt så får jag spykbryt. börjar gråta av frustration, vill dampa, vill DÖDA.

Så förlåt labben för att jag är så KONSTIG just nu. Konstigare än vanligt åt minstone.
Så förlåt EMMY för att jag inte ringt tillbaka men jag orkar inte tänka på något just nu och jag LOVAR att ringa imorgon så fort jag har lunch.
Sen orkar jag inte säga förlåt till någon mer för man får ta hänsyn till detta!!!!!!!
BOTA MIG NÅGON


GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0