Har så otroligt tråkigt.

Namn: Linnea Edlund
Födelse år: 1993
Bor: Tjörn för det mesta, men även Gotland (pappa)
Familj: Tjörn: Mamma, robby, tony, matte & Gustaf (mitt enda riktiga syskon) Gotland: Pappa, Gabriella.
Gillar: resa.
Favorit plats att äta på: Utomlands på någon underbar uteservering.
Gillar: MEN IDIOT , resa skrev jag ju.
Bästakompis: Emmy & Hannah.
Känsla just nu: vet inte, lite hungrig, kär och längtansfull efter min äventyrare/stuntman.
Varför: för att ha något att skriva in på din dumma fråga?
Favorit mat: Pasta
Vad har du på dig nu: "tights" som har sånt där virkat mönster., så de värmer inte så mycket. en kort klänning som är balong formad.
Vad för smink har du på dig nu: Använder inte smink om det inte är något speciellt.
Vad för smink brukar du ha: Solpuder och lite mascara, kanske lite kajal i ögonvrån - men ser mest ut som ett rådjur då..
Har du druckit: Jag är nykterist mannen.
Är du stolt: Nej, jag önskar att jag var ett trashigt svin som super?
Ska du fortsätta dricka: När du ställer denna frågan har du ju redan tagit för givet att jag dricker? vad tror du om mig?
Har du rökt: minst 5 paket om dagen.
Har du rökt vattenpipa: Det gillar jag, vilket påminner mig om hur länge sedan det var! Teneriffa sist...
Har du snusat: Höll väl på där i åttan året ut för att vara lite mer manlig.
Är någon kär i dig just nu: Hoppas jag fan.
Vem: Din drömkille. höhö
Har du haft sex: Jag är "Asexuell" eller hur de heter.
Har du gjort andra saker än sex: MEN ser ni inte vad det står eller?
Vill du ha sex: -.-
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Ja, mitt egna hem kan va lite tråkigt att sova i ibland. på helgerna vill man ju hellre vara med sin kille..
Vem/Vilka: HEMMA SREKV JAG JU
Är du olyckligt kär just nu: nej?
Håller du vad du lovat: Ja. Men jag är glömsk, vilket inte borde tas personligt. Kanske är resultatet från mitt vilda tonårsliv? - nej förlåt.. är ju tonåring - mitt vilda 12 års liv., -.-
Har du dåligt självförtroende: Den enda som kan göra mitt självförtroende sämre är den jag älskar.
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Självmord är för nollor som inte borde fötts överhuvudtaget om dom har mage att tänka så.
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Har inte riktigt tänkt på det, men det skulle vart gott.
Saknar du någon just nu: Nej, jag saknar mig själv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0