Good morning.

Jag veeet klockan är 13.06. Men jag har sovit så dåligt hela natten!
Ni vet varför. Hostan.
Dessutom så försöker jag sova så länge som möjligt så länge jag är sjuk - för det finns egentligen bara ett ärligt sätt att bli frisk på (och det är inte genom mediciner) det är att sova. Det är då kroppen sätter igång och lagar en.

För övrigt är det överfint väder här på Gotland just nu!
- Hade jag varit frisk hade jag redan suttit på stixten och ridit iväg :) ååh, vad jag längtar efter att rida.. det var liksom en av mina största delar i livet när jag bodde här, och det gick riktigt bra dessutom, sedan flyttadde jag och hästintresset lämnade jag på ön med hästen...
Förklaringen är att jag inte gillar hästar egentligen, men jag älskar Stixten och Nuffis.. Och dom börjar bli gamla nu, och någon ny häst tvivlar jag på att jag kommer kunna trivas med...
Jag är lite envis nu jag vet..

Annars tänkte jag satsa på Tjörn på Tisdag om det känns bra!
Stand by på flyg, så man vet ju aldrig hur det går. Jag hoppas för guds skull att jag slipper tåget iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0