Därför älskar jag att sova med dig.

När jag bokstavligt talat tjatar om att få sova med älsklingen, så brukar han säga "varför är det så viktigt för dig? det är inte hela världen ifall vi inte kan sova med varandra ikväll, vi har all tid i världen" ... Då brukar jag tänka att det faktiskt verkar rimligt... Men det finns ändå en orsak till att jag orkar tjata om det som om det var hela världen ...

Orsaken till att jag älskar att sova med dig är att du är så fin när du sover...
- Jag älskar att höra dig andas när du sover, det liksom vaggar mig till sömns - och det finns ingen annan människa som har den effekten på mig. Inte min bror, inte mina kompisar... Bara du!
- Jag älskar att jag känner mig så trygg när jag ligger brevid dig. Att om jag vaknar upp ur en jobbig dröm, så kan jag bara slå upp ögonen och se det som är vackrast i hela världen för mig framför mig och somna om med ett leende på läpparna.
- Jag älskar sättet du är på när du sover (tolka mig inte fel, haha.. jag älskar när du är vaken också).. När du sover är du så försiktig. Så mjuk.
- Som tex. ibland vänder du dig om och stryker hela handen över mitt ansikte, sen lägger du hela din arm runt mina axlar och vilar dina läppar mot min panna med din hand invirat i mitt hår. Jag vet inte om du vet om det, men jag vaknar alltid när du gör det, och känner kärleksruset bubbla som kolsyrat vatten innuti mig.
Eller som när du vänder dig om så du ligger bakom mig med näsan inburrat i mitt hår, och jag känner hur du andas bakom mitt öra samtidigt som du lägger din hand på min höft hur försiktigt som helst. Som om jag var gjord av något ömtåligt. Och innan du lägger den där försiktiga handen på min höft (precis på höftbenet, alltid) så stryker du alltid min mage som för att känna efter att jag är där. Jag vet inte om du vet om att du gör det heller, men det händer ofta. Och jag mår alltid bäst när du gör det. Du gör det så ömt på något sätt...
Jag skulle kunna räkna upp flera saker till som gör att jag suktar efter att få sova med dig varje natt - men det skulle ta hela natten..
Jag hoppas att du läser detta, och glöm aldrig hur mycket jag älskar dig... när du sover :D hihi!
Eller nej, jag älskar dig alla 24 timmar på dygnet, och dom gånger jag gör dig illa, psykiskt eller fysiskt mår jag så dåligt så jag inte kan andas.

Puss puss puss och godnatt!
Miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0