dåligt!

Jag tänker nu tillägna mitt första inlägg i kategorien mina tankar/åsikter...

Det handlar om förhållanden, och folks beroende att lägga sig i och veta bäst. Orsaken till att jag kom att tänka på detta var för att jag läst paows blogg samt gossips.se nu. Jag skriver inte detta för att "försvara" paow eller något, varken gillar eller ogillar henne så. MEN jag vet hur hon känner sig just nu.
Hon verkar vara grymt kär i sin pojkvän hugo (även om det bara är ett trick att dom är tillsammans om så är fallet, så har jag ändå ett bra exempel) och han verkar vara kär i henne också. Men folk vill ändå prata. I skvallerbloggarna påstås det att Hugo är otrogen, att han flirtar med andra tjejer när dom är i grekland osv. Jag vet inte ett skit om hugo, jag tar som sagt detta bara som ett exempel.
- Paows egen vän skriver i sin blogg om att Hugo är fel för Paow. Att paow bara är blind.

Hej, välkommen till mitt liv.
- Folk har ett ständigt behov av att lägga sig i mitt förhållande. Folk har ett ständigt behov att se ut som att dom sett ett spöke när det går upp för dem vem jag är tillsammans med.
Mina så kallade vänner tror sig veta allt också. Det värsta är att dom hoppas på att det ska ta slut.
Folk kan inte låta bli att lägga sig i.

Huvudsaken är att alla som har detta problemet inser att det handlar om avunsjuka, folk som vill förstöra, och inget annat än det.
Man måste alltid lyssna till sitt eget hjärta och framför allt magkänsla.
Det är inte lätt att ha världens snyggaste kille alltid :D hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0