Dagens gång.

Today has been a good day :)
Jag har varit på ovanligt glatt humör, och allt känns förträffligt bra just nu.
- Jag vakna upp brevid min flickvän emmy winther och såg henne snusa fram tills klockan blev tre på eftermiddagen haha! :D Sover aldrig länge...
Sedan satt vi här o snacka skit, laga macaroner med köttbullar (ovanlig kost för oss två), sedan duschade jag..
Efter det tänkte vi ta min feta motorcykel till stånga, men pappa tyckte vi skulle åka Saab istället, så vi klaga inte där naj :)
- Hemme vii emmy så sminkade vi oss lite (normalt denna gången) och tog insiativet att ta kort... Vi la av med det ganska så fort -.- aneldning, behövs icke nämnas :D
Efter det så börja vi snacka skola då Emmy ska flytta till götet i höst.
Det blev till att vi söker Jensens i göteborg (har alltid snackat skit om den skolan, i know -m en vi skiter i de nu va:D ) och söker lägenhet också :) Har sökt några treor, så att vi får lite avskildhet, och så baby kan bo där när han vill också :) Och gud vet ifall emmy skaffar sig en liten putte där uppe i götet också! ;D

Nu är jag iaf hemma och chattar med emmy :)
Jag tror jag håller på att bli emmy beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0