Dagen med ett bildspel!

Nu är helgen och lovet tyvärr slut.. Men detta innebär ju även att jag kommer börja uppdatera här mycket oftare, och jag hoppas att det kommer märkas mycket mer på statistiken!
På senaste har den gått neråt -.-
Men jag får skylla mig själv som inte tagit datorn till hands så mycket på senaste!


För övrigt så säger jag inte mycket mer om dagen än - VILKET KANON VÄDER det har varit idag!
Jag har tagit lite små bilder, så dagen visas som ett litet bildspel!
En bild säger mer än tusen ord, eller vad brukar man säga? ;)

Som sagt så har vädret varit underbart idag! Så jag och älskling satte oss på hans baksida och drack te och solade. Det var mycket sol idag, så jag kan känna och se att jag fick lite färg i ansiktet idag! Det är ju inte direkt som när man varit utomlands, men det tar!
Dessutom så närmar det sig maj och det är då, tro det eller ej, som solen tar bäst i sverige!


Efter ett tag blev det lite för mycket sol för hjärtat så han blev seg och trött & gick och snusa en stund :) Tror till och med han fick sån där solfrossa för han börja frysa innomhus när han sov, så efter ett tag fick man höra en ytterst svag röst ;) "älskling... kom hit och krama mig dåå.." aaw ! ♥


- Så efter att jag kramat honom så han blev lite varmare, samt chillat honom på armarna, ryggen och lilla rumpisen (hihi) så såg han ut såhär :D plutten.. nej men ärligt nu, däckad?


- Jag som inte var ett dugg trötter gick ut i solen igen och solade :) musik genom högtalarna vi ställde ut från fönstret gjorde det hela ännu bättre!
Jag lovar er att jag inte har haft en sån här underbar dag på år och dagar!


-Sedan vaknade bajby och joinade mig :)
Och med den här bilden har jag inte mycket mer att säga än:
"finn ett fel!!!" :D haha...


-
sen följde jag med upp till häggvall där de flesta var och spela fotboll.
Jag är ju inte direkt så road av själva spelet, men det kan vara mer än intressant att se Labben dansa runt, spela fotboll samt shake'a ass på planen till musiken som spelades ur emrah's mobil haha :)


Dagens korta resumé !
enjoy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0