Candy...

Det är inte lika grymt att smälla i sig godis utan älskling... Why man?
- Han är ju som sagt sjuk så jag vill inte störa honom... Ont i magen och mår illa.. Jag är verkligen inte rädd för att bli smittad. Faktum är att jag inte bryr mig om jag blir smittad, jag är gärna där med honom - men det var inte länge sedan jag var sådär sjuk - och jag ville bara ligga inne på mitt rum och vara äcklig för mig själv...
Minns att jag såg på morgan pålsson - världsreporter. Och den filmen är så rolig att jag kände mig frisk emellan åt haha...

Så om älskling inte vill att jag ska komma och sköta om honom så blir det väl en dag hemma med min brother...
Vi ska se sagan om ringen har jag bestämt. Jag skall iallafall göra det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0