Betydelsefullt eller inte?

Vad betyder egentligen ett "namn" på msn till exempel...
Vad betyder det för er när den ni älskar markerar på något vis att det är ni två?
- För mig är det jätte viktigt att jag har mitt lilla hjärta skrivet efter mitt namn, här på bloggen eller på alla profiler jag har där jag presenterar mig själv, för jag vet hur glad jag blir när min pojkvän har markerat mig. En liten bokstav, ett litet hjärta. Vad som helst... Jag är ingen datums tjej, men jag uppskattar ändå att få den där lilla bekräftelsen... för då känner man sig en gnutta älskad. Tänk att en sån liten sak kan göra så mycket.
- Sen blir man ledsen när det helt plötsligt är borta. den där bokstaven eller hjärtat - fast man innerst inne vet att det inte betyder något alls. För guds skull det är bara internet, haha... Det där är ett typiskt bekräftelsebehov som jag vet att de flesta har!

Nu går jag vidare till mitt sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0