tjoos

Slutade tio över två idag egentligen, men jag kände att jag hade lite att ta igen med skolarbetet så jag valde att stanna kvar till fyra för att jobba igen detta på egen tid. Jag vet att om jag skulle åka hem för att göra det så skulle det aldrig hända. Visst är jag duktig?

Ska göra det flera gånger... har ändå ingenting att göra från klockan två till halv fem då Labinot kommer hem från sin praktik :)

så här sitter jag med en pappersmugg vatten, är ganska rejält hungrig - tänker inte äta förs än jag gymmat och ska göra följande arbeten :

  • arbete om hotellstjärnor - stencil.
  • Arbetsuppgifter i boken.
  • yrkesroller  stencil
  • gästkategorier sidan 126 128.

allt detta är hotell :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0