snabblabb, tihi fyndigt!

Sitter här i Labbens lilla säng och väntar på honom att komma hem.
Under tiden hittade jag på ett smeknamn åt honom :) Aa, ni har nog listat ut själva vilket det är...
Men det passar bra, för han är inte särskilt snabb på att komma hem.

för övrigt har dagen varit lång och seg. Jag blev så glad när skolan var slut så jag fick träffa Labben igen, sen skedde ett jävla missförstånd, och sen hamnade jag här ändå.
Fast nu blev det ett jävla tjat om labben känner jag haha ;)

Ska ta bussen som går klockan halv elva. Så jag ska alltså gå upp för HELA långa satans backen... i REGN.
Men man ska alltid vara positiv. Det finns en härlig varm och... ensam säng väntandes på mig där hemma.
PLUS att det är skola imorgon och det ska bli så OTROLIGT UNDERBART!!!!!!!!! missförstå mig rätt............

Jaha, Labbens bror kommer ju skita på sig när han går in i dehär rummet så sitter jag här själv :D ska bli kul o se. stackarn...

 aja PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0