skönt att sova ut!

Herreguuuuuud vad skönt det var med en sovmorgon! Första gångne jag somnat in skönt utan ångest. Jag undrar om inte det beror på att jag inte har mobilen? Jag behöver inte oroa mig för att den ska börja pipa osv. SKÖNT. Jag har ju varit beroende av den i två år typ... Snacka om mobil missbrukare. Sökte hjälp, i form av Labinot sefedini & så igår tog jag steget. Tog fram en sax och klippte sim kortet i små delar!!! JIHA.

Dessutom har jag världens sötaste & finaste Labben =) Snacka om att jag blev skit glad när jag  vaknade upp för en halv timma sedan och lästa min mail! Det var precis precis på pricken vad jag behövde höra :) haha nu vet jag inte hör trött du var för du skrev det kl 4 på morgonen din idiot! :D VARFÖR sov du inte??????? Nu kommer du ju sova för evigt.

Aja, idag... Vet jag inte alls vad som händer. Jag gjorde ju bort mig en aning hemma hos Labb igår så jag vet inte om jag vågar gå dit igen. men men!

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0