schoool

Sitter i skolan och det känns som jag ska spricka. Varför ? det vet jag inte... har varit arg hela förmiddagen.

EN sak som förvånar mig ganska mycket är att JAG och RICK av alla människor blevklara först med någon mvg uppgift i MATTE ?! haha WTF! Det känns ju prima skinka.

Någon telefon har jag ju ihte heller, och ni som inte känner mig till 100% och bor i närheten av mig kan ju glömma att ni någonsin får mitt nummer HAH! fuck yah all. eller ngt......

Har prov efter skolan. så jag ksa väl börja plugga nu. klockan 14.00. Hoppas jag hinner med bussen 18 över. men det tror jag inte... annars får jag väl kolla upp bussen nu.

Det ska jag göra! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0