lycka till.

Jag önskar dig lycka till Gustaf.
Om det är du som blir nästa offer så ska dom fan få se på fan.
Du är inte som jag. Du stänger inne allting istället för att säga ifrån.
gör inte det. Är det någonting som du mår dåligt av så finns alltid JAG iallafall.
Kankse itne den bästa förebilden. Men det är fan JAG som har alltid funnits för dig i vårat liv tillsammans.
Du och jag, det är alltid vi som har funnits för varandra. sett efter varandra, hållt om varandra när någon gråtit.
Det var länge sedan sist, men jag finns fortfarande. glöm inte det.
Jag har alltid funnits mer för dig än någon annan.
ingen ska få göra dig illa på något sätt <3
jag älskar dig min bror.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj så rörande snyft

2009-11-27 @ 12:39:09
Postat av: Anonym

Matte var där i onsdags för att Lena bad han ta hand om Gustaf för att ingen trodde att du skulle vara hemma och ta hand om honom. Varför tror Lena detta?? Snacka inte skit om att ingen bryr sig.

2009-11-27 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0