lil wayne


http://www.youtube.com/watch?v=u3dIP1jnu4Q&NR=1
haha den sista, asså fan vad liten han såg ut att vara där..



Minns när jag tyckte att detta var världens sexigaste person.
Jag kunde göra vad som helst för denna lilla killen för lite mindre än ett halvår sedan.
nu sitter jag och funderar på varför?
han ska vara ca 159 cm lång till en början? - har alltid älskat korta killar haha.
Dessutom har han as skum röst. - har alltid älskat speciella röster...
Och så har han så underbar klädstil. Gillar att han har sån slapp stil, men ända har den piercingen i läppen.
Men jag minns att det som gjorde att jag drogs mest till honom var att han höll på med musik.
Jag älskar killar som håller på med musik!

kort sammanfattning.
Killen ska inte vara lång :D [x]
Ska ha en röst ingen annan har :D [x]
Håller/hållit på med musik :D [x]

här har vi nog förklaringne till varför jag inte bryr mig ett skit om den lille waynen längre haha :D
bara filosoferar...

(fast han är ändå sexigast i denna video
http://www.youtube.com/watch?v=dKtZF-Mxv2I&feature=fvst kunde inte lägga upp den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0