kan inte sova.

Jag är nu hemma iallafall... kan inte sova!
Jag har haft sömnproblem i flera dagar nu... När jag sover med Labben känns allt självklart bättre, men jag drömmer ändå massor om att jag ska vakna upp så är han inte där. Det har varit så varje gång haha. Till och med på båten när vi sov som luffare på golvet (schhh, säg inget till ngn) drömde jag att jag skulle vakna av att han var borta. Det kallar jag mardrömmar :)
Det komiska är att när jag somnade på tåget hoppade han av i skövde för att köpa cigg. Så sa jag "missa inte tåget nu" sen när jag vaknade upp av att tåget rullade så satt han INTE där. Det tog typ tio minuter och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. SEN visade det sig att han hade klivit på längst bak i tåget för att jävlas med mig. TASKIGT. JAG DRÖMMER FAKTISKT MARDRÖMMAR OM DEDÄR, så inträffar det nästan :(

Nu har jag börjat ta tag i min musik igen, känner att den ända låten jag gjort är as kass och skit dålig och dessutom fem hundra år gammal :) sorry.

NU ÄR JAG TRÖTT.
snark / Riz

mmmmm...

Kommentarer
Postat av: laaabbishen :)

hahahha, ja skrattar ihjäl mig när ja läser detta, ja hade så kul på tåget just den stunden när ja gick på o kom på att ja kan lura dig :P ja stod typ i resturangen och skratta för mig själv, folk trodde ja va dum i huvudet. . . hihi men kul va de. hela resan va underbar!

2009-11-18 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0