Jappjapp

Jahaja.
Sitter och dunkar Eminem - Beautiful (låten under) och konstaterar att denna dagen eller, aa detta dygnet har gått riktigt segt... Men den rann väl på som vanligt ändå :) Först bli lite hånad av en 50 åring. vardag. Sedan släpa runt på en över 20 kilo tung resväska i fyra timmar i höviksnäs helt utan mål :) - vardag. Sedan åka till Almö livs i brist på någon att vända mig till (vardag) för att få se Labbens ansikte:) är det någon man blir lugn av så är det han.
har alltid så bra saker att säga när man är upprörd. Stöttar mig alltid till 110% även om det är en jobbig lösning som krävs på problemet.
När jag satt & väntade på att han skulle sluta sin praktik träffade jag på en gammal klasskompis ifrån nian :) det var trevligt. Riktigt trevlig brud.        

Efter hans jobb stack jag och käkade pizza medans labben var hemma och checka läget.
inne på pizzerian kom min lil guru :) brorsan högg genast in på en bit av min pizza haha..
Sedan stack vi till häggvall. Dit kom även Labben :)
Sedan drog vi runt i regnet hela natten. ASSÅ JAG HAR SÅÅÅ ONT I ALLA MINA BEN I MIN KROPP. Men det är trevligt ändå :) man får sig alltid ett gott skratt när man är i närheten av dessa människor! särskilt Emran :D haha.

Det är helt sjukt egentligen hur mina känslor växer för dig älskling <3 Det känns som det aldrig kommer sluta växa. Finns ingen skönare känsla!



Det funkar inte att lägga upp samma gamla bilder på dig hela tiden vafaaaaaan.
dags för att skaffa en kamera tycker jag nog.
strax där efter hund, villa och volvo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0