investering.

ååååååååå där tog dagen slut! - inte vilken dag som helst, utan 1:a advent. Kan ni tänka er? Alldeles NYSS var det sommarlov, jag busade runt med Emmy på jobbet, festade loss på kvällarna, softade på Ljugarns stranden och Herta strand med Hannah & Isak, jag och Emmy red ner till ljugarn... Nuffe fick damp och Emmy höll på att ramla av... Stixten svettades ur rumpan så han blev vit... fräsch häst... Jag , Emmy och jac hängde med behandlingshems ungarna... jag, jac, random och amir åkte moppe... var sugna på glass... Jag Emmy och Jac festade med 08:orna i Kattvik... Jag kände inte Labben på samma sätt.. Haha, ja ni fattar.

Och NU är det ljuus, pepparkakor, stjärnor, jultomten, röda och gröna färger, KALLT VÄDER, gröt och hela fadderallan! HEEEELT SJUUK jöh! Aja.....

Idag har jag och Labben varit inne i stenungsund. Vi kikade lite, Labben hitta ett par byxor. Sedan stötte vi på Valban och en annan jag vekligen inte kan stava namnet till... sorry :)

Sen åkte vi hem, och så har jag och Lamben softat hos han hela dagen med filmer :) Så skönt.

haha, när han nästan somnat lade jag huvudet på honom som en kudde. så hörde jag han andas. Vadå, alla andas liksom :) Men utan att jag kunde styra det så börja jag lee som fan av att bara höra dig andas. Ni vet dendär känslan av att man inte har något att skratta åt, ändå spänner kinderna upp ett leende och det är skit irriterande! Tillsut fick jag bara låta de va och ligga där & flina som ett fån :) Jag blev bara så glad av att få ligga så nära dig och höra dig andas! söt söt söt.

Imorgon skall jag och Labben antagligen åka in till G to dah B to dah G - Gööteeboooorg och kolla lite clothes. Försöker få med Ganjahclaus på ett hörn där , men han är svårflirtad :)

men men, det blir soft att åka in iaf :)

Håller på att införskaffa oss en kamera också!
Next project. eller hur det stavas. skulle vara nice med lite bilder nämligen.

Sov gott allesammans!
/ Lrizzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0