home.

haha ja ni!
Efter skolan åkte jag hem ett tag :) det första jag gjorde när jag kom hem var att baka chokladbollar! Fan vad jag älskar såna. mmmhmmmm.... Sen chillade jag lite framför one three hill.

Efter detta smsade min Laboow att jag skulle gå ner till busshållsplatsen! So i did. Väl på bussen mötte jag Labben :) han satt & käkade nötter som han av någon anledning försökte få mig att käka upp. Det kom en minut senare fram att det endast var för att han tyckte dom var äckliga. Haha, så störd.

Vi gick hem till honom, kollade på film.. Sen somnade jag. Labben väkte mig halv nio! Asså vart tog tiden vägen?! Det kändes knappt som att jag hade sovit alls. Ursh, det kändes inge bra. Här hade jag gått i skolan en hel dag och sett fram emot att få träffa honom, så somnar jag och sover bort hela tiden!? vad e de för shit?

Iallafall, vi gick upp till tappen & käka en korv sen mötte vi Emran och Naser :) Naser skulle hem direkt... Jag Emran och Labben chillade lite sen blev även jag hämtad!

Så här sitter jag alltså.. Vill gå & lägga mig, men kan inte.

Ser fram emot imorgon igen så jag får träffa MIN Labben. Min min min.

Pappa kommer ju imorgon också! Kul ska det bli :)
plus min hårförlägning.

beställd på www.happyhair.se

ciao Linnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0